sobota 29. března 2014

DOHLÍŽET A TRESTAT: sebenenávist a perfekcionismus

příklady této řeči:

když nebudu dokonalý, budu se nenávidět!

zase jsem to udělal TOTÁLNĚ ŠPATNĚ: nenávidím se, měl bych trpět, nějak se potrestám!

takže ODTEĎ se budu BEDLIVĚ sledovat:

jsem horší než druzí, že ano?!

jsem nula - a oni skvělí: že ano?!

jsem nešťastný a oni spokojení: že ano?

zase jsem zajíkavě blekotal jako malé děcko: že ano?!

zase jsem na to hlavní zapomněl: že ano?

co jsem to vůbec zač?

jak je možné, že jsem horší než druzí?

jsem ošklivý skřet a hlupák k tomu!

měl bych se pod zem zahrabat!

budu chlastat: ať se ta moje BLBÁ HLAVA a to moje BLBÉ TĚLO rychleji zničí!

a nebo se musím VÍC UČIT - MYSLET KVALITNĚJI!

a BĚDA, jak udělám sebemenší chybičku!

trest už mám na sebe vymyšlený:

radši se ZTRESTÁM rovnou!


Žádné komentáře:

Okomentovat

díky!