pátek 28. března 2014

vnitřní nejistota


odkud pramení?

ze dvou lží:

a) já jsem slabý - klamné podceňování

b) oni jsou silní - klamné přeceňování

přeceňován je i význam druhých: to, co si myslí, jak mě hodnotí je nadhodnoceno...přitom na tom tolik nesejde

základní omyl:

druzí jsou bohové a jejich úsudek je božský, já jsem jen nula a looser

kořenem je velká bariéra mezi "já vs. oni" - velká přehrada oddělující tzv. "nulu" od tzv. "bohů"

já se totiž přehnaně vyděluje, izoluje: a pak trpí

proč se tolik vyděluje? protože je PYŠNÉ (sebevypínavost!), velmi mu pak záleží na uznání a bojí se pak velmi toho, že bude zneuznáno: výsměch, trapas, pohrdání, ponížení, stud, trapas...!

kdo se poníží, bude povýšen - EGO se trápí samo sebou, dokud myslí JEN na sebe samo

spoj se více s druhými a nebudeš se jich tolik bát!







Žádné komentáře:

Okomentovat

díky!