pátek 12. února 2016

volíme???

volíme? ne, volba probíhá ve slovech, ale nevolíme samotná slova a věty volby, nevolíme sekvenci slov, které jsou volbou a ani to, kdy a jak přijdou...nevolíme slova našich vět, a když je někdy výjimečně volíme, tak skrze předchůdná už nezvolená slova a věty
jde mi o to, že proces volení se děje skrze slova, věty, nějaké emoce, emoční či jakoby psychické trhnutí (třeba EHM, AHA, JO, TAK,...) a tyto komponenty, ani jejich celky, ani jejich posloupnost si nevolíme...příklad: PŮJDU VEN...HM...JO..EMOCE POCHYB...NE, NEPŮJDU,...TAK CO?...NEVÍM...ČEKAJÍ NA MĚ...ALE CO...HM...EMOCE PŘESVĚDČENÍ...TAK JO, JASNĚ, JDU!...

vy tvrdíte, že tam vidíte něco, co tam my nevidíme, ač jsme to poměrně pečlivě prozkoumali...Ty si volíš sled kroků volby a rozhodnutí? Jak? Dalšími kroky a volbami...A volíš i tyto kroky a volby? Ne...Někde se to musí zastavit, odněkud to začíná samo od sebe. Namítneš mi, že to sice začne samo, ale volíš až potom uprostřed toho svobodně. Ale jak? Tak, že se vynoří věta a její slova, např. VYBERU KOLÁČ NEBO MRKEV...pak další slova: TŘEBA MRKEV, TO JE ZDRAVÉ...EH...NO...SPÍŠ NE...ASI JO...NEVÍM...TAK NE, KOLÁČ...

co PROŽÍVÁŠ ČI ZAŽÍVÁŠ ČI ZAKOUŠÍŠ ČI VNÍMÁŠ, když máš "prožitek volby"? co je to navíc kromě vět, obrazů a pocitů (tedy napětí, uvolnění těla, které nazýváš "pochybnost, váhání, nejistota, zmatek,...")???

možná svobodou myslíš pocit zastavení, zaseknutí, jakoby trhnutí, cuknutím, couvnutí (což vše jsou jen napětí různých částí těla) doprovázený větou TAK POČKAT, MÁM DVĚ MOŽNOSTI, CO TEĎ? HM...HMM...NOOO...NEVÍM...TAK SE NA TO PODÍVEJME, MÁM TUHLE MOŽNOST A TUTO...A CO TEĎ?...nemusí ve vědomí probíhat ani tyto věty, jen pocity, jakoby tam byly, ale nejsou: mnohé z toho se může dít v nevědomí, a ve vědomí je jen pocit z toho...k tomu dobrý příklad: v AHA-MOMENTU, kdy na něco přijdu, může být ve vědomí jen ta radost, že jsem na to přišel, ale vůbec tam nemusí být (předtím ani v té dané chvíli) informace, ten samotný objev, na který jsem přišel a ze kterého se raduji!!! ta informace může být jen v nevědomí mozku...

v "prožitku volby" máme jakoby pocit nadhledu, přehledu, náhledu nad oběma možnostmi, vhledu do jejich podstaty...co to však znamená? jen to, že střídavě běháme od jedné k druhé a pak je srovnáváme jakoby najednou, v jednom pohledu...to vše se děje někdy ve větách, jindy v obrazech, jindy jen v heslech, ve vizualizacích...jsou tam slova, obrázky a pocity, tedy napětí/uvolnění svalů těla...nic víc tam NEVIDÍM A NEVNÍMÁM

zkus vykázat, co přesně vidíš, vnímáš, zažíváš...je v tom nějaké JÁ?...co je ta údajná svoboda...jak vypadá tvoje JÁ?...jak ho prožíváš?...a jak vypadá tvoje VŮLE?...jakou má podobu, jako co ve vědomí vystupuje?

Žádné komentáře:

Okomentovat

díky!