sobota 16. července 2016

ŠÁTKY NA ŠKOLÁCH, MYSLIVCI

ŠÁTKY A KŘÍŽE VE ŠKOLÁCH?
Jaroslav Foglar miloval skauting, bylo to pro něj zcela zásadní, nabádal všechny k nošení skautského kroje, tvořilo to jeho identitu. Přesto chápal, že jeho kluci do školy skautský kroj nosit nemají, že ve škole jsou žáky, nikoliv skauty. Velmi podobné je to myslím s náboženskými symboly. Škola nás formuje k univerzalismu toho, že jsme všichni stejnými občany a primárně občany, nikoliv primárně muslimy nebo křesťany. Měla by spojovat, nikoliv rozdělovat.

MAJÍ MÍT MYSLIVCI ZBRANĚ?
Zavedl bych přísnou regulaci střelných zbraní u myslivců. Zbraně často na to, na co je používat mají, stejně nepoužívají: i kvůli nim jsou u nás přemnožena člověku nebezpečná divoká prasata.

Osobně mi myslivci vyhrožovali několikrát tím, že zastřelí mě nebo mého psa, znám podobné případy z okolí, těchto případů je docela dost. Dále, když jsem přespával v noci v lese, myslivci často z posedu stříleli chaoticky přímo do lesa mezi stromy do tmy, krčil jsem se u země, aby mě nezasáhli. Zbraň se často svěří mladým nezkušeným klukům, kteří si na posedu hrají na vojáky.
Nevím, zda to, co píšu, platí obecně, rád bych se tedy zeptal na názor Vás: mýlím se? Připojujete se k mému postoji?

PTANÍ SE V DEPRESI
Důležité je se ptát hlavně při depresi otázkou PROČ: proč je vše špatně? Proč vše nemá smysl? Je to pravda? Je to skutečně pravda? Apod...

Žádné komentáře:

Okomentovat

díky!